Vil du vere med å utvikle kyrkjeadministrasjonen og bli del av ein framtidsretta kyrkjestab i Øvre Setesdal?
LEDIG STILLING
Kyrkjelydssekretær/administrasjonsleiar 100 %
1-års prosjektstilling med moglegheit for forlenging
Bykle kyrkjelege fellesråd/Valle og Hylestad kyrkjelege fellesråd
Arbeidsstad: BYKLE/VALLE
Jobbtype: 100 % prosjektstilling, moglegheit for forlenging
Ledig frå: snarast
Søknadsfrist: 28.april 2022
Me søkjer etter ein administrativ ressurs som løyser dei faste sekretær- og rapporteringsoppgåvene på kyrkjekontora. Du vil ha ansvar for å planlegge, koordinere og utvikle administrasjonen.
Stillinga er delt 50/50 mellom Bykle og Valle, og arbeidsoppgåvene som skal utførast for båe fellesråd vil vere ganske like. Du vil rapportere til, og arbeide tett saman med kyrkjeverje i Bykle og kyrkjesjef i Valle.
Stillinga lysast ut som ei prosjektstilling, men det vil vere gode moglegheiter for forlenging for rette person. Organisering av kyrkja regionalt og lokalt vil endre seg i tida framover, og du vil bli ein sentral del av ein framtidsretta stab i kyrkja i Øvre Setesdal.
Staben har kontorfellesskap i Bykle og Valle. Det er tilsett sokneprest, kyrkjeverjer/kyrkjelydsarbeidarar, og kyrkjetenarar. Det leigast for tida inn organisttenester. Tenesteytingsavtale med båe kommunar.
Det er fem kyrkjer fordelt på dei to sokna.
Arbeidsoppgåver
- Rapportering (SSB, trusopplæring osv.)
- Føring av opplysningar i samband med gravlegging og fakturering av festeavgifter
- Utarbeiding av møtedokument til sokneråd, i samråd med kyrkjeverjer. Felles møteplan for dei to sokneråda, slik at saksdokument i størst mogleg grad lagast like.
- Ajourføring av kyrkjeregister
- Utsending av brev og invitasjonar
- Sikre at post, e-post, sakshandsaming og arkiv ivaretakast, herunder innføring av nytt sakshandsamings- og arkivsystem
- Sørgje for at kyrkja sitt servicetilbod til publikum ivaretakast, fornyast og utviklast
- Informere om aktivitet gjennom nettsider, Facebook, Setesdølen, Byklaren/Bygdenytt
- Bidra aktivt i arbeidet med kontinuerleg forbetring og effektivisering av administrative prosessar
- Samarbeide med kommunen
- Andre arbeidsoppgåver kan verte tillagt
Kvalifikasjonar
- Relevant høgere utdanning, minimum på bachelornivå
- Erfaring frå administrativt arbeid i kommune, kyrkje eller næringsliv – leiarerfaring vil telje positivt
- Ha gode Office-kunnskapar, stor interesse for og evne til å lære seg kyrkja sine data- og fagsystem
- Ha gjennomføringsevne gjennom delegering og samarbeid
- Må kunne planlegge, organisere og prioritere i ein hektisk arbeidssituasjon
- Må beherske nynorsk skriftleg og ha svært god skriftleg framstillingsevne
- Personlege eigenskapar vil bli vektlagt
- Erfaring og realkompetanse kan kompensere for formelle krav
Personlege eigenskapar
- Du er serviceinnstilt, fleksibel og imøtekomande
- Du er strukturert og kvalitetsmedveten
- Du er sjølvgåande, men likar å arbeide i lag med andre
- Du likar å lære, og har teknisk forståing som gjer det lett for deg å lære deg nye datasystem
- Du har stor arbeidskapasitet
- Du har evne til nytenking og sjå moglegheiter for å gjere ting smartare og raskare
Me tilbyr
- Eit fagleg miljø i utvikling
- Lønn etter avtale, i henhold til kompetanse og Hovudtariffavtalen for Den norske kyrkja
- Medlemskap i KLP
- Tilbod om kurs innan aktuelle fagområde
- Fleksibel arbeidstid
Anna
- Gyldig politiattest og medlemskap i Den norske kyrkja må framleggast ved tilsetjing
- Innimellom kan ettermiddag/ kveldsarbeid bli aktuelt, men i all hovudsak arbeid på dagtid
- Les meir om verksemda vår på www.bykle.kyrkja.no
Kortfatta søknad med CV og referansar sendast til
post@valle.kyrkja.no eller post@bykle.kyrkja.no innan 28.april.
Spørsmål om stillinga rettast til
Kyrkjeverje i Bykle, Tor Hallvard Mosdøl, tlf 99298390
Kyrkjesjef i Valle, Sissa Ringstad, tlf 97784706